my gunter life

my book -my gunter life-  (excerpts as pre-prints-publications and appetizers- i can be booked for readings in english or german to read from the book or hold lectures  etc.

MY BEST JAZZDRUMMERS i played with 3my gunter life cadence revised jan 4 th page 1 my gunter life print in cadence magazin 2o14 revised pag 2gunter hampel warrior 2oo9steve mc call anthony br 3oo dpinew york bigband flyer 7o sbe aware...gh

One thought on “my gunter life

  1. Robert Scheermann / Rob Kenius

    Hallo G.H.
    von facebook erhielt ich eine mail,
    Gunter Hampel wants you to join facebook.
    Das werde ich nicht tun. Sollte aber deinerseits wirklich Interesse an meiner Person bestehen, bin ich immer zu erreichen.

    Ich war ein früher FREE JAZZ Liebhaber in Aachen (Malteserkeller) und in der besten Zeit Chefredakteur des aachener prisma, das sich viel mit der Materie beschäftigt hat. Es kann sein, dass ich mal etwas über dich geschrieben habe. persönlich sind wir uns aber nie begegnet.
    Sonst wüsste ich nicht, wie so du mich kennen könntest.
    Vielleicht ein facebook Trick.

    Für alle Außenseiter ist meine Webseite interessant.
    http://kritlit.de
    Grüße aus Köln
    Robi Scheermann
    alias Rob Kenius

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *